ladyvsjade

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Jade 52 & The cool lady!! - 7 juni 2014 00:26

Hej, vi är verkligen JÄTTE ledsna att vi inte har bloggat på 8 månader..

Men det har varit så mycket i skolan och vi har haft fotbolls träningar, cuper och sånt.

Men snart e de sommarlov och förhoppningsvis så ska vi ha tid över till bloggande :)

Vi slutar den 12:e Juni och det är om BARA 5 DAGAR (eftersom att klockan är 00:30 så blir det en ny dag nu alltså en dag mindre till skolavslutningen)

Jag ska ha på mig en jättefin korallrosa blus ifrån Tessie och ett par vita byxor.

Dock vet jag inte vart byxorna kommer ifrån.

Men vi BÅDA har slutat att spela msp.. 

Just nu håller jag bara på med att köra diamondåk, ge ut sh's och ge saker ifrån önsken och sånt. 

så om du vill ha en sh, eller nåt (hela listan) ifrån önsken så skriv ditt msp namn i kommentarerna så ska jag försöka att fixa det åt dig ;) men nu ska jag kolla på missade avsnitt från pll och TVD så byee:*

En massor utav "X" och "O"'s                //Jade ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som bloggar om msp! Vi har haft msp ganska länge nu och därför så tänkte vi börja med en liten msp blogg ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Woop Woop

Tiny Star

Woopa

Sesame Street Twiddlebug Queen

Woopaa

Happy Apple

Ovido - Quiz & Flashcards