ladyvsjade

Alla inlägg under september 2013

Av Jade 52 & The cool lady!! - 28 september 2013 09:26

Hej det var en tjej på msp som hette: Bella Kanin som skickade detta till mig: Din blogg äger :* Jag är ditt största fän (i).    Och jag kände bah värme i kroppen   när man får något sånt, man blir glad      Har inte en dator som kan redigera foton på msp just nu. men så fort jag har de så kommer jag lägga ut en bild på henne. En rekomendation: ADDA HENNE :D    / Jade ♥

Av Jade 52 & The cool lady!! - 22 september 2013 08:15

Hej  Igår hade jag en trevlig dag på Liseberg! Jag åkte inte så mycket. För det var så mycket kö :/ När vi skulle gå till Lisebergsbanan så var den STÄNGD p.g.a helix bygget Och då gick vi för att åka balder, vänta bara.. DET VAR 40 MINUTERS KÖ!!Såhär räknade vi ut det: Efter som Lisebergsbanan var stängd så var alla på balder, för om Llisebegsbanan inte hade vart stängd hade det varit 20 minuter på båda istället för 40 på Balder. Så hälften från Balder-kön till Lisebergsbanan  

 

// Lady ♥

Av Jade 52 & The cool lady!! - 20 september 2013 16:41

Hej (: Idag har vi haft Teknik/kemi och det var jätte skojigt!   Vi fick ha en plastmugg, som vi hällde ''majssena'' tror jag det hette, eller kanske ''Majsstärkelse'' eller ''majsförstärkelse'' men ja whatever    Aen hällde vi en liten snutt med vatten och blandade det med var sin sked, sen lät vi det stelna, och när man satte ner fingret; så var det alldeles stelt, och om man drog fingret en (milimeter kanske) så sjönk fingret ner i geggan     

 

// Lady ♥

Av Jade 52 & The cool lady!! - 17 september 2013 21:53

Hej ♥ Vill säga till er som har moviestarplanet: NI ÄR SÅ FANTASTISKA! NI HAR FÅTT MIN FILM TILL HS   Men i alla fall.. tack :* Ni har gjort så jag har ca 19.000 Sc    #Älskarer♥

 // Lady!! ♥

Av Jade 52 & The cool lady!! - 13 september 2013 23:18

Hej ;* Låt oss prata om Miley Cyrus nya Beteende.. Innan Miley Cyrus började med ''porr'' så tyckte min vän att hon var bra. Men nu, nu har hon en annan personlighet    

1. Hon.. håller på med ''porr'' hela tiden i sina två senaste Videor. Wrecking Ball och We can't stop.

2. Hon har klippt sig D:

3. Hon räcker ut tungan hela tiden..                                      Nejmen hahahaha! ♥

4. HOON TWERKAR PÅ KILLAR X-O

 

 

// Lady!! ♥

Av Jade 52 & The cool lady!! - 13 september 2013 22:27

RUBRIKEN  SÄGER ALLT! Ja, nu ska denna blogg bli lite uppdaterad. Jag hade tänkt att prata om ärlighet.

Att vara ärlig är en personlig egenskap. Och det är helt och hållet motsatsen till min förra skola och även

denna skola jag går på nu..   Dom är helt respektlösa och ljuger rakt framför näsan på folk. Det är väl inte

okej?   Man ska väl vara ärlig mot dom som är ärliga tillbaka? Det är så elakt av vissa personer. Jag och

min bästis v, (säger inte mer än så). Vi ljög aldrig för varandra vi var ärliga. Men nu ljuger hon hela tiden..

Man blir så ledsen när man jag vart bästisar sen åtta år tillbaka, och sen glider isär bara för att man inte vart så

ärlig om andra personer. Det är respektlöst! Men nu ville jag bara säga att man ska vara ärlig mot sina vänner

så att man har dom livet ut     Jag har världens bästa vän just nu Lär supertajta och ljuger aldrig för varandra.

En sån vän vill man väl ha eller? Jag älskar iallafall henne sjuukt mycket, hon och jag mot världen jag hoppas att alla har en sån toppen vän som alltid är ärlig.         Men hejdå alla sötnosar >.<     //Jade ♥

Av Jade 52 & The cool lady!! - 5 september 2013 18:12

Hallå där käka blåbär! Det var ganska LÄNGESEDAN jag bloggade    Whuut? (Detta var ej planerat owo) Det kom upp såna där bilder som man kan se andras bloggar, och då var det en som det stog 'Tänder & Kramar'   Jag fattar NOOOOLL! :D HAHAHAHAHAHAHA Ville bara göra ett random inlägg så.. hejdå! :*   

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som bloggar om msp! Vi har haft msp ganska länge nu och därför så tänkte vi börja med en liten msp blogg ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Woop Woop

Tiny Star

Woopa

Sesame Street Twiddlebug Queen

Woopaa

Happy Apple

Ovido - Quiz & Flashcards