ladyvsjade

Alla inlägg under mars 2013

Av Jade 52 & The cool lady!! - 27 mars 2013 06:53

Hej ni där hemma! vaknade för ca en timma sedan..  

Idag är det ingen vanlig skolag inte! Jag o Lady ska typ på

ngn utflykt, -SERIÖST-? vi går snart i 9:an.. Aja vi ska

dit med klassen o bah kolla på ngn konstig uppvisning..  

OMG!! Min kompis körde "The knife song" typ med en kökskniv..

Men hon klarade sig iaf..  Nu ska jag äta frukost å bara

ta det chill, sen är det skola! TACK O HEJ LEVERPASTEJ! ;-) ♥ C8


     //Jade 52


Av Jade 52 & The cool lady!! - 26 mars 2013 17:21

Hej alllihopa! Jag är så SJUKT ledsen att inte

uppdaterat bloggen på väldigt länge, men ska börja

igen..!   Ja, livet svänger hit o dit hela tiden men har de

gött iaf!   Jag o The cool lady har suttit brevid varandra

i klassrummet men inte nu längre..  Jaja..

Funderar lixom på om man ska ta o åka ner till simhallen

nurå.. Eller, ja imon alltså!    Hihi! Men aja syns puss!


                                 

                                                  
              //Jadiis..♥

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som bloggar om msp! Vi har haft msp ganska länge nu och därför så tänkte vi börja med en liten msp blogg ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Woop Woop

Tiny Star

Woopa

Sesame Street Twiddlebug Queen

Woopaa

Happy Apple

Ovido - Quiz & Flashcards