ladyvsjade

Alla inlägg under april 2013

Av Jade 52 & The cool lady!! - 13 april 2013 22:37

Hej alla bloggläsare där ute!   

Som ni säkert redan har sett så har jag slutat..

Jag vet att det är tråkigt men, jag har ett liv

och jag tänker inte låta msp förstöra det ♥  

Om ni är smarta så kan ni gå in på msp och kolla

på min nya ab vid namn: Dags att sluta..

Hoppas att ni inte blir heelt förkrossade för denna

sorgsna nyhet.   Men att sluta med msp är ett beslut jag har tagit!

Inga konsekvenser nu va. Men har ett liv utanför dataskärmen oxå.

Glöm inte det..! Jag ger "KANSKE" bort gubben, isf till någon jag

känner eller iaf litar upp till 100% på.   Asså jag får skuldkänslor just nu.

Det är lixom helt wierd att bara ta ett sånt beslut. Man blir så tom

på tankar utan msp. Men orkar inte mer! Plus att det är tåkigt nuförtiden    

Hoppas ni uppskattar just varför jag slutar, men ja nu måste jag gå ut med min hund. Han är kissenödig..

kom ihåg! : Han är ingen liten jävla pudel eller damråtta, han är en blandras mellan amerikansk bulldog, rottwiler, chefer och amsaff C:


                                

                                                               Eran Jade 52 ♥ (:

Av Jade 52 & The cool lady!! - 5 april 2013 21:37

Tja!    Se min nya serie Meningen med livet (1), (2), (3) & (4) Dom är as bra!    Särskilt (4):an   








                                                                       //The cool lady!! ♥

Av Jade 52 & The cool lady!! - 5 april 2013 21:26

HAJJ!!

Jag ska li Vip på måndag!!   

HAR BLIVIT HELT SPRALLIG!! :D Men seriöst -.-''

Asså, Ludwig (Inte Jades Kille-.-'') är helt avundsjuk! Haha!   Men jag kan väll ge EN eller två presenter,

(OM JAG VILL ;D) Men Jag ska nog typ köpa grejer inför temat och sånt där sk't xD men aja, hejrå!

P.s se min AB: ''Skohylla ... xD ♥'' ASA SNYGG faktiskt om jag får säga det själv    Jarrå ♥♥



Av Jade 52 & The cool lady!! - 4 april 2013 23:40

Nu är det April och solen bara skiner ute..! Sån längtan man får till sommaren nurå   .

Det är ju bra på sätt och vis men, han ju fan inte bygga en SNÖGUBBE..!!  

Men jaja.. Påsklov denna vecka och tiden bara flyger iväg! Svish, säger det bah!

Men man blir ju lite sugen på att träffa Ludde..♥ (Ludwig är en kille som är MIN pojkvän!)

Hehe.. Ja, man börjar ju komma upp i den åldern nuva! Skaffa killar och äta jordgubbar tills

man spricker. Men nu ska man snart gå och knyta sig.. Klockan är ju 23:49 nurå.. Jaja, ska gå och

ta bort sminket! Puss å kram ♥



                                                 // Jade 52


Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som bloggar om msp! Vi har haft msp ganska länge nu och därför så tänkte vi börja med en liten msp blogg ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Woop Woop

Tiny Star

Woopa

Sesame Street Twiddlebug Queen

Woopaa

Happy Apple

Ovido - Quiz & Flashcards